dagens outfit.


mitt hår står typ ut på bilden men skitsam.
idag gick jag upp tidigt, & gick ut och gick. försöker vänja mig att gå upp tidigt nu när skolan börjar, haha.
iaf, sen hem & dusha och sånt, sen åt jag & matilda frukost.
sen följde jag med henne t frisören. nu är hon helt klart snygggaste i hela mdal :D.
haha, se åkte vi t torp. dt kmr bilder på köpen i nästa inläggg,
sen åkte vi hem vid tre. sen typ städa jag min garderob, städade lite på rummet, men fortfarande jävligt stökigt, så ska städa mera imorrn. (n).
sen gick jag t farmor. hem vid typ sju elr ngt sånt.
var med matilda, sen äta. och sen snoddde jag pappas data. seriöst jag saknar verkligen min data sjuuukt mkt.
men denska vara färdig denna veckan. & jag läääängtar.
anyway, nu ska jag lägga in bilder på kläderna. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0