21 augusti.


dagens mejj.,
leggins från gina tricot.
leopard mönstrad tröja från hm.
jeansjacka från hm.

fredag todayy. tog kort i skolan också, förutom dt hade vi bara tre lektioner,
& kortet blev hemskt.
slutade tjugo i tolv.
gick hem med emelie när hon hade slutat, minns inte när.
följde med henne hem. skojskoj. var där till typhalv åtta elr ngt, för hon skulle slinga håret. :)
och nu är jag så jävla sur,ledsen, & .. besviken kanske?
fråga mig inte vrf, för jag svarar antagligen inte.
orkar inte göra ngt mer idag, ska dusha, sitta vid datorn & vara med matilda.
imorrn blir dt rabalshede marknad. inte alls på humör för det nu.. men dt ändras nog.
nu ska jag dusha.
puss

Kommentarer
Postat av: jjjjjjulia

ily

2009-08-22 @ 01:24:56
URL: http://www.juliaberndtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0