20 augusti.



dagens oooutfit:
linne med typ ngn rosett från gbg.
jeansshorts från gina tricot.
jeansjacka från hm.

försov mig idag, fast bara med 20 min.
så jag hann iaf. så jag gick upp typ tio i sju.
blääää, hatar verkligen att gå upp tidigt.
typ fixa mig & gick till bussen.
första lektionen va idrott.
och resten av dagen var tråkig. men slutade iaf tidigt.
typ tjugo över ett elr ngt.
men dt gick ingen tidig buss hem till mig. och jag pallade inte gå i klackskor hem.
så blev att vänta i skolan. nu är jag hemma, & just käkat, & nu ska jag byta om för snart äre bff.
för er som inte vet, fotboll asså :).
tre timmars träning.
sooft.
nu ska jag byta om, pusss

Kommentarer
Postat av: Linda. skratt förlänger livet.

härlig outfit :)

allt bra?

2009-08-20 @ 18:37:56
URL: http://liindhas.blogg.se/
Postat av: Liijnni

verkligen jätte söt! :)

2009-08-20 @ 20:56:06
URL: http://liijnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0